.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Μια συζήτηση με τα μάτια στο μέλλον των παιδιών, σήμερα Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018, 6:30 το απόγευμα, στο καφενείο Η Βουλή του Συνοικισμού - Ελευσίνα πολιτιστική πρωτεύουσα 2021


Myrsini Zorba
ΑΘΗΝΑ


Εκπαιδευτικός: παραγωγός του μέλλοντος, Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018, 6:30 το απόγευμα, στο καφενείο Η Βουλή του Συνοικισμού - Ελευσίνα πολιτιστική πρωτεύουσα 2021.


Μια συζήτηση με τα μάτια στο μέλλον των παιδιών, στο ρόλο των εκπαιδευτικών στις καινοτομικές και δημιουργικές δραστηριότητες και στη σημερινή ανάγκη για αναζήτηση ενός νέου πιο ορθολογικού και δίκαιου εκπαιδευτικού μοντέλου. 

Η συζήτηση έχει στόχο να αποτελέσει την αρχή ενός συλλογικού διαλόγου όλων των μετόχων της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών, αρμόδιων φορέων για τη συνειδητοποίηση της καθοριστικής συμβολής των εκπαιδευτικών στη διαδικασία της ένταξης των παιδιών στον πολιτισμικό χώρο και την καλλιτεχνική δημιουργία, αναγκαία συνθήκη μιας πετυχημένης, αποδοτικής και αποτελεσματικής σχολικής πορείας. 
Συντονιστής ο καθηγητής κοινωνιολογίας Νίκος Παναγιωτόπουλος, που συνομιλεί με την Αθηνά Αραβανή, τον Θοδωρή Νιαγουλίδη, τον Παναγιώτη Πιτέλη, τον Αλέξη Τσάτση και τον Χριστόφορο Τσάτση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες Ειδήσεις