.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Ισπανία: Οι γονείς των μαθητών αποφάσισαν να απεργήσουν από τις... σχολικές εργασίες

Η μεγαλύτερη ένωση γονέων και κηδεμόνων της Ισπανίας κάλεσε σήμερα τα μέλη της να απεργήσουν από τις... σχολικές εργασίες όλο τον Νοέμβριο, θεωρώντας ότι ο υπερβολικός φόρτος εργασίας των παιδιών καταστρέφει τη ζωή τους, χωρίς να βελτιώνει τις επιδόσεις τους στο σχολείο.
Αυτή η ιδιότυπη απεργία κηρύχθηκε από την ισπανική Συνομοσπονδία Ενώσεων Πατέρων και Μητέρων Μαθητών (CEAPA) και ισχύει για όλα τα Σαββατοκύριακα του μήνα. Η CEAPA εκπροσωπείται σε 12.000 από τα 18.000 δημόσια σχολεία όπου φοιτούν μαθητές ηλικίας από 6 έως 18 ετών.
Ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Χοσέ Λουίς Πάθος εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι η CEAPA είναι "απολύτως πεπεισμένη ότι οι σχολικές εργασίες είναι επιζήμιες" επειδή δυσχεραίνουν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών καθώς προσφέρουν μόνο καθαρά "ακαδημαϊκές" γνώσεις.
Η Ισπανία βρίσκεται στην πέμπτη θέση μεταξύ 38 χωρών σε ό,τι αφορά την ποσότητα των σχολικών εργασιών που δίνονται στους μαθητές για το σπίτι. Ακόμη περισσότερες εργασίες κάνουν μόνο οι μαθητές στη Ρωσία, την Ιταλία, την Ιρλανδία και την Πολωνία, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για το θέμα αυτό.
Οι επιδόσεις των Ισπανών μαθητών όμως στα μαθηματικά, την ανάγνωση και τις επιστήμες δεν φτάνουν ούτε στο μέσον όρο των συνομηλίκων τους των άλλων χωρών, αναφέρει η έκθεση Evaluation Pisa. Παράλληλα, το ποσοστό των μαθητών που εγκαταλείπουν το σχολείο είναι διπλάσιο σε σύγκριση με των άλλων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Από την άλλη πλευρά, τα παιδιά στη Φινλανδία ή τη Νότια Κορέα έχουν καλές επιδόσεις μολονότι ο χρόνος που τους χρειάζεται για να ολοκληρώσουν τις εργασίες που τους δίνονται για το σπίτι δεν ξεπερνούν τις 3 ώρες την εβδομάδα --στην Ισπανία είναι 6,5 ώρες και ο μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ 4,9 ώρες.
"Δεν θα πρέπει να μαθαίνουμε στα παιδιά να παπαγαλίζουν αλλά να χειρίζονται τις πληροφορίες, να αναπτύσσουν κριτική σκέψη, να μπορούν να ξεχωρίζουν τις σωστές από τις λάθος πληροφορίες", είπε ο Πάθος, τονίζοντας ότι "η κοινωνία έχει αλλάξει σε βάθος αλλά η ατμόσφαιρα στις σχολικές αίθουσες παραμένει η ίδια".

________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες Ειδήσεις