~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

Ετοιμάζουν τα ελληνόπουλα για τις φάμπρικες και τα ανθρακωρυχεία τους

Oι γερμανοί απαγορεύουν στα παιδιά μας να μαθαίνουν γράμματα.
      Τα θέλουν για φάμπρικες κι ανθρακωρυχεία        
Ετοιμάζουν τα ελληνόπουλα για τις φάμπρικες και τα ανθρακωρυχεία τους.
Oπως φαίνεται σιγά – σιγά τα πάντα καταστρέφονται στη χώρα.
Η οικονομική καταστροφή που ζούμε εμείς οι Έλληνες τα τελευταία 5 χρόνια επηρεάζει αρνητικά όλες τις εκδηλώσεις της ζωής μας.


Έτσι χθες μάθαμε από τις εφημερίδες ότι τα παιδιά μας της Α΄ Λυκείου που έδωσαν εξετάσεις για να μπούνε στην επόμενη τάξη απέτυχαν σε ποσοστό πάνω από 40%!!!
Και αυτομάτως τίθεται το ερώτημα: Ετσι ξαφνικά τα παιδιά μας έγιναν… μπουμπούνες και δεν παίρνουν τα γράμματα ή εγκατέλειψαν το διάβασμα και το έριξαν στην… ακολασία; Ή μήπως δεν φταίνε τα παιδιά μας και φταίνε οι δάσκαλοί τους, που τους έχει κόψει η πείνα και τους έχει αλαλιάσει το πρόβλημα επιβίωσης μετά το άγριο πετσόκομμα των αποδοχών τους και τα έχουν παρατήσει όλα, μαζί με την υποχρέωση να μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας;

Μάλλον δεν συμβαίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ούτε τα παιδιά μας έγιναν… μπουμπούνες από τη μια μέρα στην άλλη, ούτε όλοι οι δάσκαλοι των παιδιών μας σταμάτησαν να κάνουν το καθήκον τους, να μαθαίνουν δηλ. γράμματα τα παιδιά μας.
Ούτε φυσικά μπορεί να φταίει και ο νέος τρόπος υπολογισμού του βαθμού προαγωγής τους, γιατί η αποτυχία, είναι σχεδόν γενική…
Και επειδή κανένας δεν τολμάει να πει στους γονείς των μαθητών τι ακριβώς συμβαίνει, θα τους το πούμε εμείς.
Όλες αυτές οι εξυπνάδες με τις «τράπεζες θεμάτων» και όλα τα άλλα δήθεν «νέα μέτρα» για τη βελτίωση της μάθησης των νέων, όλα αυτά γίνονται με αποφάσεις των ξένων που έχουν ένα και μόνο σκοπό. Να σταματήσουν τα ελληνόπουλα να σπουδάζουν και να γίνονται εργάτες για να δουλεύουν τζάμπα για την Γερμανία και το Τρίτο Ράιχ.
Αυτή είναι η πραγματικότητα, την οποίαν δυστυχώς υπάρχουν Έλληνες που δέχονται να την εφαρμόσουν.

Οι καημένοι οι καθηγητές των παιδιών καταλαβαίνουν το πρόβλημα και την παγίδα που έχουν στήσει οι ξένοι, εναντίον των παιδιών μας γιαυτό και πολλοί από τους καθηγητές τους, τους λένε: Εμείς δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε να μάθετε τα 9.000 θέματα από τα οποία μπαίνει το 50% των ερωτήσεων στις εξετάσεις που γράφετε, γιατί τα πάντα κανονίζονται από «ψηλά».
Εμείς όμως θα σας πούμε τι περίπου θέματα θα σας βάλουμε για το άλλο 50% των θεμάτων που θα διαγωνιστείτε, γιατί ξέρουμε ότι όλο αυτό το σύστημα είναι άδικο και ανθελληνικό.
Δηλαδή, αν δεν «βοηθούσαν» οι καθηγητές τους μαθητές τους, το ποσοστό αποτυχίας θα υπερέβαινε το 80%!..

kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου