.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Internet από το Δημοτικό!

Η σχέση των παιδιών με τα new media, τα social media και την τεχνολογία, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Focus Bari.


Περισσότερα από ένα στα δύο Ελληνόπουλα (57%) χρησιμοποιούν το Internet από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, με θετική, σήμερα πια, στάση από τους γονείς τους, όπως προκύπτει από την έρευνα «Οι αρχιτέκτονες του αύριο» που παρουσίασαν η Βαλέρια Τσάμη και η Άννα Καραδημητρίου τηςFocus Bari στο Engaging Youth Conference.

Η έρευνα παρουσιάζει τη σχέση που έχουν τα Ελληνόπουλα με τα new media, τα social media και την τεχνολογία, καθώς καθημερινά, τα παιδιά προσανατολισμένα στο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας όλες τις πλατφόρμες, δίνουν το αρχιτεκτονικό σχέδιο πάνω στο οποίο διαμορφώνεται η αυριανή επικοινωνία, και εν τέλει, η κοινωνία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, τα αγόρια χρησιμοποιούν περισσότερο το internet (63%) από την ηλικία των 7-9 ετών σε σχέση με τα κορίτσια (52%), ενώ από το Γυμνάσιο και μετά υπάρχει σχεδόν ισοβαθμία.


Ενδιαφέρον είναι ακόμη το στοιχείο ότι οι γονείς το 2014 εμφανίζονται πιο θετικοί στη χρήση του internet από τα παιδιά τους (80%) σε σχέση με το 2006 (41%), ενώ το 54% θεωρεί ότι βελτιώνει τη ζωή τους έναντι του 15% που ήταν το 2006, ενώ οι αρνητικές απόψεις μειώθηκαν στο 1% το 2014 από 12% το 2006.
Σε ότι αφορά τη χρήση του internet, το 86% της ηλικίας 7-9 ετών και το 91% της ηλικίας 10-12 ετών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για παιχνίδια, ενώ τα παιδιά του Γυμνασίου (85%), του Λυκείου (89%) και από 18-24 ετών (89%) χρησιμοποιούν το internet κυρίως για τα social media.

Τέλος, σε ότι αφορά την τεχνολογία τα παιδιά συνδέονται στο internet κυρίως από τον υπολογιστή τους, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ένα ποσοστό 6% των αγοριών ηλικίας 7-9 ετών, έχουν πρόσβαση και από το κινητό τους τηλέφωνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες Ειδήσεις