~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Ερώτηση στη Βουλή για το μισθό των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών


Την ανάγκη μισθολογικής αναγνώρισης της προϋπηρεσίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, αφορά η ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή προς τον υπουργό Παιδείας οι βουλευτές του ΚΚΕ Θεοδόσης Κωνσταντινίδης, Ελένη Γερασιμίδου και Γιάννης Γκιόκας.

Στο κείμενο της Ερώτησης επισημαίνουν: «Σύμφωνα με καταγγελίες νεοδιόριστων εκπαιδευτικών το ΥΠΘΠΑ και οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (π.χ. Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου) αρνούνται να αναγνωρίσουν μισθολογικά την προϋπηρεσία τους.

Αρνούνται να κατατάξουν τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς σε Βαθμό και ΜΚ, με βάση την προϋπηρεσία τους, με πρόσχημα ότι δεν έχουν ακόμα μονιμοποιηθεί, πως είναι ακόμα δόκιμοι.


Δηλαδή, ένας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός που έχει 4 χρόνια καθαρής προϋπηρεσίας σε δημόσιο σχολείο σαν αναπληρωτής και θα έπρεπε να καταταχθεί στο βαθμό Ε και στο ΜΚ 1 (Ε1), τώρα κατατάσσεται στο βαθμό ΣΤ. Αντί, δηλαδή, για μεικτό μισθό 1.225 (καθαρά 760 τον πρώτο χρόνο και 852 το δεύτερο) θα πάρει μεικτό μισθό 1.092 (καθαρά 680 τον πρώτο χρόνο και 762 το δεύτερο).
Την ίδια ώρα, γίνονται κανονικά όλες οι κρατήσεις στο νεοδιόριστο (θεωρώντας τον μόνιμο), αλλά δεν του αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία (θεωρώντας τον μη μόνιμο).

Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν το 2011 με το ίδιο νομικό πλαίσιο κατατάχθηκαν κανονικά σε βαθμούς σύμφωνα με την προϋπηρεσία τους.
Καταγγέλλουμε συνολικά την πολιτική της εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών και της διάλυσης των σχολείων. Την πολιτική που κλείνει σχολεία και τμήματα και την ίδια ώρα καλεί τον νεοδιόριστο εκπαιδευτικό, που συνήθως έχει οικογένεια και παιδιά, να πληρώσει ενοίκιο, θέρμανση, διατροφή και να συντηρήσει οικογένεια με 680 ευρώ».
Οι βουλευτές ρωτούν τον υπουργό, τι μέτρα προτίθεται να πάρει, προκειμένου οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να καταταγούν τώρα και με αναδρομική ισχύ στο βαθμό και το ΜΚ που αντιστοιχεί στην προϋπηρεσία τους.


ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου