~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Θέματα παιδείας

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Βιωματικό Σεμινάριο σε Νηπιαγωγούς



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Τριήμερο βιωματικό σεμινάριο για Νηπιαγωγούς με τίτλο: « Ο κήπος με τις 11 γάτες» υλοποίησε το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Αρκαδίας σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αρκαδίας.

Το πρόγραμμα πρόληψης για τα νηπιαγωγεία έχει ως τελικούς αποδέκτες τα παιδιά και κύριο στόχο την ανάπτυξή κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων, που θα τα βοηθήσουν στην υγιή ανάπτυξη τους και την ικανότητα τους για αυτοπροστασία. Το πρόγραμμα, αναγνωρίζοντας το σημαντικό ρόλο των νηπιαγωγών, απευθύνεται σε πρώτη φάση σε αυτούς και μέσω αυτών επιδιώκει την προσέγγιση και την παρέμβαση στα παιδιά.
«Ο κήπος με τις 11 γάτες» είναι ένα παιδικό παραμύθι, στο οποίο εκπαιδεύτηκαν οι νηπιαγωγοί και το οποίο στοχεύει μέσω της δραματοποίησης, τα παιδιά να συμμετάσχουν ενεργά και συναισθηματικά, να ταυτιστούν με τους ήρωες και τελικά να επιλέξουν υγιείς λύσεις και συμπεριφορές.

Το βιωματικό σεμινάριο συντόνισε το στέλεχος του Κέντρου, Σίδερη Ιωάννα, ψυχολόγος και συμμετείχαν εθελοντικά Νηπιαγωγοί από τa παρακάτω σχολεία και φορείς:
Χαμόγελο
10ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης
Μελί Μελό
1ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης
Νηπιαγωγείο Άστρους
Νηπιαγωγείο Βυτίνας
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου