~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Πως εξήγησε μια καθηγήτρια την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος στα παιδιά.





Πως εξήγησε μια καθηγήτρια την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος στα παιδιά. Πως αντέδρασαν μετά.

Με έναν εξαιρετικό τρόπο, Ελληνίδα καθηγήτρια εξήγησε με απλά λόγια, την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος σε όλο τον κόσμο... Παραθέτουμε την "παράδοση" που έκανε, όπως η ίδια την περιγράφει:
"Φέτος, κάλυψα μερικές βδομάδες έναν συνάδελφο που ήταν άρρωστος,διδάσκοντας Πολιτική Παιδεία. Στο κεφάλαιο "τραπεζικό σύστημα και δανεισμός" έγινε της Πόπης, δεν καταλάβαιναν γρι.

Κάναμε μια βιωματική διδασκαλία απλούστατη.
Σήκωσα μαζί μου στην έδρα την Ελένη και τη Χαρά.
Η Ελένη είχε μαζί της 2 ευρώ.
Η Χαρά τίποτα.
Είπα της Ελένης ότι πρέπει να πάει σε εκπαιδευτική επίσκεψη μέχρι τις 2 το μεσημέρι και φοβάται μη χάσει το δίευρω,της είπα να μου το δώσει να το φυλάξω κι εγώ θα της γυρίσω το μεσημέρι 2 ε και 20 λεπτά.
Η Χαρά θέλει ένα σάντουιτς που κάνει 2 ε αλλά έχει ξεχάσει τα λεφτά σπίτι και πεινάει.Η μαμά της θα την πάρει απ το σχολείο στις 2,την δανείζω το δίευρω της Ελένης αλλά το μεσημέρι θα μου δώσει η μαμά της 2 ε και 50 λεπτά.
Δείχνω στην τάξη τη τσέπη μου που είναι άδεια.
Βάζω μέσα το δίευρω,το βγάζω και το δίνω της Χαράς.
Ένας μαθητής παριστάνει τη μαμά της Χαράς και μου δίνει πίσω 2,50.
Εγώ δίνω της Ελένης 2 και 20 λεπτά.
Μετά δείχνω την πρώην άδεια τσέπη μου, μαγικά έχει μέσα δικά μου πια 30 λεπτά.
Η τάξη χειροκροτεί.
Εξηγώ πως αν εγώ,η τράπεζα,είμαι κρατική τα 30 λεπτά θα τα χρησιμοποιήσει το κράτος.
Αν είμαι ιδιωτική θα τα πάρει ο τραπεζίτης.
Κατάλαβαν.
Βρίζανε."

Κάπως έτσι, ή καλύτερα μόνο έτσι το σχολείο γίνεται πραγματικό χρήσιμο για την νέα γενιά.... Με απλά λόγια, οι μαθητές κατάλαβαν πως με ληστρικό τρόπο, οι τράπεζες που διαφεντεύουν τις τύχες της ανθρωπότητας, κερδοφορούν!



___________
http://anemosantistasis.blogspot.gr/2015/06/blog-post_448.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου