Πρώτο μέτρο ήταν η αύξηση του μισθού των εκπαιδευτικών κατά 100%. Ζητούσε ακόμη να μπει όριο στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και να μην μπαίνουν πάνω από 40 μαθητές! Σχολίαζε μάλιστα, ότι οι μαθητές στοιβάζονταν “δίκην αγέλης” στις αίθουσες, καθώς υπήρχε σημαντική έλλειψη διδακτικού προσωπικού. Επίσης πρότεινε τη δραστηριοποίηση του θεσμού της “Μαθητικής Πρόνοιας”, που είχε αδρανήσει, για να παρέχεται οικονομική βοήθεια στους μαθητές που αντιμετώπιζαν δυσκολίες. Οι προτάσεις που ακολουθούν χαρακτηρίζονται από τις ίδιες θεωρητικές γενικολογίες που παρουσιάζουν πάντα οι δηλώσεις των συνδικαλιστών.
Το 1959 ψηφίστηκε μεταρρύθμιση που δημιούργησε ναυτικά, οικοκυρικά και αγροτικά σχολεία. Η εταιρεία θεωρούσε ότι η ρύθμιση δεν ήταν αποδοτική και πρότεινε τη δημιουργία ενιαίου γυμνασίου, που θα χωριζόταν σε κλασσική και φυσικομαθηματική κατεύθυνση. Ο Μιχαλόπουλος συνέχιζε, ζητώντας την ίδρυση νηπιαγωγείων και παιδικών κήπων!
Θεωρούσε απαραίτητη προϋπόθεση, το εκπαιδευτικό προσωπικό να γνωρίζει τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα και τη “μύηση εις τα σύγχρονα ρεύματα της παιδαγωγικής”. Στο τέλος, τόνισε ότι η παιδεία δεν έπρεπε να έχει καμία απολύτως σχέση με τα κόμματα. Ως προς το γλωσσικό ζήτημα, κατέληξε ότι η απλή δημοτική θα έπρεπε να χρησιμοποιείται στο δημοτικό και η απλή καθαρεύουσα στη μέση εκπαίδευση....
____________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου