~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Θέματα παιδείας

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016

Περισσότερα από 2.500 τα κενά στην Πρωτοβάθμια


sxoleia-kena.jpg

Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως η σχολική χρονιά θα τελειώσει 
με εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών | MOTION TEAM/ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ

Με βάση τα στοιχεία των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας, έως σήμερα (18-1-2016) έχουν προσληφθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 13.342 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.
Όμως, σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ του Υπουργείου Παιδείας, Βασίλη Παληγιάννη, παρά τις παραπάνω προσλήψεις εξακολουθούν, με βάση τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, να υπάρχουν πάνω από 2.500 κενά εκπαιδευτικών, ενώ οι διαθέσιμες πιστώσεις σχεδόν έχουν εξαντληθεί.
Πολλοί δε είναι αυτοί που πιστεύουν πως η σχολική χρονιά θα τελειώσει με εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών.
Αυτό που δημιουργεί εύλογες απορίες είναι το γεγονός πως ενώ βρισκόμαστε στο μέσο του διδακτικού έτους 2015-2016 και η πολιτική ηγεσία δεν είναι σε θέση να καλύψει όλα τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία της χώρας μας, ώστε να λειτουργήσουν με πληρότητα προσωπικού για το υπόλοιπο του διδακτικού έτους,εξαγγέλλει 20.000 διορισμούς έως το 2018.
Ελπίζουμε ο υπουργός να μην έχει ως στόχο τον αποπροσανατολισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας από τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, καλλιεργώντας ψεύτικες προσδοκίες για μαζικούς διορισμούς.
Ανεξάρτητα όμως από τη δρομολόγηση των διαδικασιών για μόνιμους διορισμούς, που είναι επιτακτική ανάγκη να πραγματοποιηθούν, η πολιτική ηγεσία οφείλει εδώ και τώρα να επισπεύσει την πλήρωση όλων των κενών.
 Χρήστος Κάτσικας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου