.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ- ΔΕ

ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ!
Η αντίσταση στην αξιολόγηση 
και το πρόταγμα για ένα άλλο σχολείο



ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Μαρασλή 4, 100 70 Αθήνα (Μετρό, Στάση Ευαγγελισμού)
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΦΛΕΒΑΡΗ 2014
ΩΡΑ 10.30 Π.Μ. - 19.39 μ.μ.
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
10.30 π.μ.-11.00 π.μ.:    Προσέλευση
 
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: 
11.00 π.μ.-13.00 μ.μ.:      
Εισηγήσεις – παρουσιάσεις 
 
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ Χ. ΚΑΝΔΗΛΩΡΟ
εκπρόσωπο παρεμβάσεων στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ 

•  ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ     ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»  
• ΜΕΝΔΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ: «ΤΙ (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ) ΚΑΝΕΙ Ο ΣΙΣΥΦΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ; ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ» 
• ΚΑΛΗΜΕΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: «ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ -  ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» 
 • ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ TΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» 
• ΡΕΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ» 

13.00 μ.μ.-14.30 μ.μ.: Ερωτήσεις – παρεμβάσεις  
14.30 μ.μ.-15.00 μ.μ.: Διάλειμμα

Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ:

15.00 μ.μ.-17.00 μ.μ.: 
 
Eισηγήσεις – παρουσιάσεις 

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ Μ.ΜΙΛΤΣΑΚΑΚΗ, 
εκπρόσωπο παρεμβάσεων στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ 
• ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΕ-ΟΟΣΑ, ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΕΣ
ΑΛΛΑΓΕΣ» 
•  ΤΣΑΓΚΑΡΑΤΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΤΡΕΧΟΥΣΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ» 
• ΓΡΟΛΛΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ, ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ» 
• ΝΟΥΤΣΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ: «“ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ”: ΜΙΑ ΝΕΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

17.00 μ.μ.-19.30 μ.μ.: 
Eρωτήσεις – παρεμβάσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες Ειδήσεις